Kck geçmiş olsun canım hiç sıkma canını bi bakmışsın geçip gitmiş, sana tavsiyem covid oldum diye psikolojinin çökmesine izin verme ben birkaç gün öyle çökmüş hissettim o zaman da bebek için kötü oluyor ☹️ beslenmene çok dikkat et bol bol meyve ye su içip idrara çık. Bana ne kadar çok idrara çıkarsan o kadar çok arınır vücudun demişti doktorum. Bol bol ılıktan biraz sıcak duşlar aldım vücudumu eklemlerimi çok rahatlatıyordu hatta nefes darlığı çektiğim günlerde en iyi gelen şey duşta göğsüme sırtıma tuttuğum sıcak suydu diyebilirim inanılmaz rahatlatıyordu. Bazen geçti herhalde diyordum kalkıp bi evime bakayım filan diyodum sonraki gün daha halsiz hissediyodum kendimi o yüzden Bol bol dinlen vücudun zaten savaşırken enerji harcayacak hiç öyle işle güçle yorma kendini olur mu? Belki benim yaşadığım çoğu belirtiyi yaşamayacaksın bile ama aklında bulunsun diye yazmak istedim🙏 Bi de her gün iki defa filan bi tatlı kaşığı bal yarım çay kaşığı toz zencefile bol limon sıkıp üzerine kaynar su ekleyip içiyordum terletiyordu boğazımı nefesimi açıyordu onu da söyleyeyim ama doktoruna danışma imkanın varsa zencefil konusunu bi danış önceden. Rabbim tez zamanda kurtarsın, şifa versin inşallah 🙏