Nursah07 İlk adı Osman ( kayınpederimin ismi olacak) yanına da Batuğ ekledik, ğ neden diye sorarsanız daha farklı ve soyadımızda da ğ var uyumlu geldi bana😂sizce nasıl çok mu garip kötü mü