Eliff3527 Merhaba .doktorum bir sorun olmazsa normal doğum olabilirsin dedi ama bende çok kötü bir panik atak var hemen çarpıntı ve korkuyo dönüşüyor sezeryan doğumdanda bacaklarımın uyusacak düşüncesinden çok korkuyorum sizce ne yapmalıyım ?