Cmle24 Merhaba hanımlar 36. Haftamdayım bugün alttan muayene oldum dr um parmağıyla muayene yaptığında rahmimin perdeli olduğunu doğumun kanamaya yol açabileceğini ve doğum sezeryan olursa doğumdan sonra bir operasyonla yine o perdenin alınması gerektiğini ifade etti benim gibi bu durumu yaşayan var mı çocuğa bir zararı olur mu ?
Eysann Elle muayene yaparken, rahme kadar ulaşamaz ki, 36 hf lık gebeyseniz ultrasonda görülme ihtimali de düşüktür, dediği perde vajen veya serviks girişindedir büyük ihtimal