Kızlar şimdi benim suyum biraz fazlaymış ve doktor şeker yüklemesi istedi yaptırdım şükür şeker çıkmadı. Peki neden suyum fazla çıkıyor başına gelen yada bilgisi olan yazarsa sevinirim. Doktor kontrolüme biraz var ve nette de her sayfada değişik yazılar var. Belki duyanınız başına geleniniz vardır 🤷🏻🤷🏻🤷🏻