Funda50 ben Oğlumu uçsu ş sancı ile doğurdum. Normalde 5 gün daha bekleyvektik ama suyum azaldığı için yatış yapıldı. Hemen lağma yapıldı nst ye bağlandım ve fitil verildi rahmin yumuşaması için.. Öğlen 12 de takıldı gece 12 de çıkarıldı doğru düzgün işe yaramamıştı ama bekledik gece suni sancı verildi sabaha kadar bekledik ama çok zordu benim için sancıları yatak da çekmek hiç kolay değil çünkü sancılar sıjlaştı ama benim ne halim kalmıştı ne de gücüm.. Dayanamıyorum artık demiştim o kadar sancı çektin biraz daha dayan sezeryan olma dedi bende tamam dedim açılmam 7 cm olmuştu tabii arada ebeler gelip kontrol ediyordu açılmayı. Ebe sancı gelmedikçe ıkınma bebeğin kafasını şişirirsin dedi ben bi tedirgin oldum ama nafile sürekli bi ıkınma istediği derken doğum başladı ben bağırmaya başladım doktor beni sakinleştirdi bağırmak için harcadığın gücü ıkınma için harca işimiz daha çabuk olur dedi sonra bende öyle yaptım derken sağlam 3 5 okunmadan sonra doktor karnıma hafif bastırdı ve oğlum doğru.. Hastahaneye yarışının yapılmasıyla doğumun gerçekleşmesi 22 23 saati buldu.. Anlattıklarım seni korkutmasın senin ki de böyle olacak değil tabiki rahmin durumuna bağlı.. Ebe bana şey demişti rahmin yapısı çok güzel açılan olsa kolayca doğursun diye açılma hemen olmadığı için ben çok zorlandım inşallah sen benim kadar zorlanmazsın dahaabuk daha kolay bi doğumun olur inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini…
💐💞