kubra_c Merhabalar, 12haftalığız bugun aşırı kanamayla doktora gittim bebeğin eşinin az bir kısmının ayrıldığını söyledi böyle bi durum başına gelen varmı?
Cramel kubra_c canım ben yaşamadım ama bu dediğin halk arasında bebeğin emzikten düşmesi galiba. Çok yükseğe uzandın mı hiç. Bizde öyle derler yükseğe uzanınca bebek emzikten düşermiş. Yani plasenta ayrılırmış.
kubra_c Cramel Cramel aslında hep dikkat ediyorum canım zaten başından beri düşük tehlikem vardı ama tam atlatmıştık şimdi de böyle oldu insan ister istemez endişeleniyor Rabbim sınıyor demekki dua edicez başka yapıcak bir şey yok sanırım 🤲🏻
maggie Geçmiş olsun yat sakın ayağa kalkma. Çok mu yoruldun ya da eğilip çok yukarıya mı uzandın ağır mı kaldırdın
kubra_c maggie evimi bile süpürüp silmiyorum hep annem kayınvalidem yapıyo ama günlük işlerimi yapıyordum artık onuda yapmıycam sanırım hamileliğim zor geçiyor Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻
maggie kubra_c ben 3 gün üst üste yoruldum dünden beri sancı çekiyorum 😭 dikkat etmek lazım Allah kolaylık versin
kubra_c maggie siz kaç haftalıksınız? Aslında dalıyoruz insan gözü önünde işleri görünce duramıyor ama hiçbir iş bebeğimizden önemli değil ama dediğim gibi dalıyoruz kendimizi iyi hissedince dimi 😕
maggie kubra_c aynen öyle ben aklımda bir iş varken asla oturamam içim rahat etmez o işi bitirmeden eşim de çok kızıyor ama dayanamıyorum