dugmeninannesiii Kızlar tüp bebek ile hamile kaldım hesaplara göre 6+5 ama ultrasonda 6 hafta çıktı kalp atışlarını duyduk çok şükür. Doktor 5 gün sorun olmaz dedi ama aklıma takıldı. Böyle bi durumla karşılaşan var mı ?
roserosey dugmeninannesiii Canım her gebe kalan kadında olan birşey , hiç takılma bazen ileride olur bazen geride önemli olan 10 günden fazla geride olmaması . Sağlıkla büyüsün sağlıkla gelsin inşallah ❤️
Prenses23 dugmeninannesiii o şekilde cıkıyor ama örnek veriyorum 7 hafta da gittiğinde bir anda boyut değiştiriyor uzun çıkıyor ölçümü haliyle haftası da ileri cıkıyor … ben mesela 7+5 haftada gitmiştim 7+0 haftalık yazıyordu. İki gün gittim haftası ve boyutu değiştiği için bebeğin birden , 8+0 yazıyordu o önemli değil cnaım. Birde her bir ml eksik ölçse 3 gün oynuyor demişti doktorum bana onu takma kafana hiç ☺️
pinaryg dugmeninannesiii sorun yok canım benimde 6 gün geriden geliyor ilk başta 2 haftaya yakın geç geliyordu şimdi yakaladı olması gereken zamanı yavaş yavaş geç döllenme olmuş olabilir😊
Melike2 birşey olmaz canım benimde son adet tarihime göre 1 hafta geriden geliyor. 2 hafta geriden veya ileriden gitmesinde bir problem görmüyor doktorlar, Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı 😍😍💜💜
Ef24 2 haftaya kadar ileri ya da geri olmasının hiç önemi yok bi sıkıntı yaratmaz son haftalara doğru normal haftasını yakalıyor bebek genelde