Ronyaseda bende hep var kabızlık daha 28+4 haftalıktayım en baştan kabız oluyorum korkuyorum bazen açıkçası 😅 kayısı kuru kayısı ve suyu kampostası hepsini denedim bazen iyi geliyor bazen etkilemiyor. Son günlerde sıcak süte tarçın koyup içiyorum o iyi geliyor. Bi deneyim ama bu haftalarda gazım var diye sanıp doğum yapanları gördüm burda 😊 doktora bi gidin derim yinede