caglanurr Derinsema banada genetik olabilir dedi ama tatlı meyve yasak şekerin Yok dedi ama onları yasakladı
ecembugra53 JaneAusten aynen canım hepimiz aynıyız cok şükür bebek iyiyse suyu iyide sorun yok dedi genetikmiş genelde erkek bebeklerde olabiliyormuş sonradan düzeliyormuş
Edizinannesii caglanurr bende 30+4 üm bana da kilosu ve kafa çevresi 3 hafta önde dedi ama sağlığında sıkıntı yok dedi babaya çekmiş biraz dedi suyuda normal so haftalara kadar düzelebilir dedi bakalım bekliyoruz inşallah
ArasMom34 caglanurr benimkiside iki hafta önden gidiyor iri bebek önemli olan göbek çevresinin uyumu gebeliğinle aynı hafta mı diye doktorum öyle dedi
Gllkk Benmde bebegimin kafasi 2 3 hafta önden gidiyo dr um normal bi sikinti yok dedi eger bebeğin kafasında sivi olursa problem bizim icin büyüklük problem degil dedi o yuzden bende kafama takmiyorum
Zynbbbbb Bende 35 haftadayım bugune kadar yoktu ama bu haftakı kontrolumde bebeğin başı üç hafta önde cıktı doktor pek bı açıklama yapmadı başı büyük olduğu için dönememiş dedi
ecembugra53 Zynbbbbb Evt canım olabilir hersey normal sağlığı yerindeyse sorun yok erkek bebeklerde genelde oluyor irilik sağlığı suyu iyiyse sorun yok dedi doktorun
ArasMom34 caglanurr doktor en önemlisi o dedi göbek çevresi aynı ise korkma dedi benimki bi ara hatta 3 hafta öndeydi kilo olarakta bile fazla canım olabiliyormuş böyle seyler
Emelllce caglanurr merhaba bende sizin gibi şuan bebeğimin başı önde gidiyor acaba doğum yaptınız mı herhangi bir sıkıntı oldu mu
caglanurr Emelllce evet bebeğim 10 aylık hiç bir sıkıntısı Yok çok şükür ve görünürdede kafası büyük değil 😊
caglanurr Emelllce korkma bende doğurana kadar çok korkmuştum ama bebek büyük kafalı olacak diye ama öyle bişey Yok kaç kişi bana demişti kafası büyük olmayacak korkma diye ama inanmamıştım ve sezaryenle doğum yaptım
Emelllce caglanurr Rabbim kurtarmış sizi inşallah bizde sağlıkla hayırla kucağımıza alırız tek istediğim bu sezaryen normal gerçekten artık gözümde değil