melegegebe banada derdi öyle doktor 7 aylık hamileyken bi emzik bile almamıştım doktor almayın derdi gidebilir bu çocuk derdi rahmin yarıya kapalı olması büyük risk dedi hep
Ama dayanamamıştım gidersede başka çocuğum olur o kullanır dedim almıştım 7aydan sonra herşeyini dua et ama çok dua et ve ayakların yukarıda dinlen daima allah yardımcın olsun inş