Fatmanurkor94 Kızlar 35. Haftaya gırdık bugun var mı kolay dogum için yaptıgınız hazırlıklar fıkır olsun bıze de 😊
Sezensu Fatmanurkor94 35+4 olduk bizde ama hala makat geliş duruyoruz sanırım kızım dönmeyecek sezeryan olacağız 🥰
ecembugra53 Fatmanurkor94 canım haftamız cok erken ben daha başlamadım yani 😊 36 dan sonra başlıcam bebek baya asagıda cunku Doğum pozisyon da cunku erken yani hurma yicem 36 dan sonra sucak duş bol hareket yürüyüş
Fatmanurkor94 Sezensu benmkı dönmus şükür kı sımdılık hersey normal doguma gore ınsallah bı aksılık cıkmazsa 😊
ecembugra53 Fatmanurkor94 sabret canım 😊 sabırsızlanma bekle son zamanlarımız tadını çıkaralım bence ❤️😊😄
Fatmanurkor94 ecembugra53 bel agrısı cok zorlamaya basladı uykusuzluk kocaman bı karın hayırlısıyla zamanında gelsın ama cekmeye razıyım yıne de 😀