EbruHcsnmz Şu iki haftadır nasıl uzansam yatsam olmuyo saga sola sırt ustu hiç farketmiyo çok çarpıntım oluyo nefes alamıyorum kalkıp oturunca gecıyo sola yatmak ıyı dıyolar ama soldada oluyo anlamadım gitti😞😞😞buarada 20+5 iz
Estur EbruHcsnmz bende de öyle canım 22 haftalığım vallahi bir rahat pozisyon bulup yatamıyorum. Açlıktan çabuk uyanıyorum. Sola yatma bahane valla hiç rahat değil en rahatı yüzüstü onu da yapamıyoruz artık Göbişlerden maalesef ☺
EbruHcsnmz Estur Ah ah sorma bulantılar bitince iştah fena acıldı bendede bırden acıkma hıssı gelıyo daha şimdiden gece uykuları yok cok zor dalıyorum sabret diyorum kendı kendime
GldnUysll 23 haftalgm carpintilarim hala devam ediyor bazen uyku sirasnda oluyor kalbim yerinden cikcakms gibi hissediyorum
BsrArif GldnUysll 32 haftalığım hala devam kızlar ayakta dururken birden bir geliyor nefes nefese çarpıntı halinde allah yardımcımız olsun
EbruHcsnmz GldnUysll BsrArif doktorlarınıza danıstınızmı bu durumu kızlar ben bu cuma gottıgımde sorcam ama siZınkıler ne dedı
GldnUysll EbruHcsnmz çarpinti ve ara ara burun kanamasi olmasi normalms kan basincimiz yukseldigi icin ve bebek buyuyup baski yaptigi icin korkulcak bsy yokms ama dahada artarsa bi kardiyolojik muayne gerektireblir dedi simdilk bi skntmz yok asiri derecede
EbruHcsnmz GldnUysll tamam canım sagol allah kurtarsın hepimizi saglıkla kucagımıza alalım hepımız meleklerımızı inşallah