Aysegulunlu Arkadaslar dün gece bebeğin hıçkırığını göğsümün altında hissettim döndüğünü nasıl anlayacağım
Bgmbgm Aysegulunlu bende hıçkırık karı baya aşağıda hissetmiştir doktora gidince dönmüş dedi sağlık ocağındaki ebede bilip ona göre kalp atışı dinlio benim 32 de döndü şuan 38 haftalığım
matruskaa Aysegulunlu canım benim bebeğimin kafası aşağıda ama hıçkırıklarını yukarda hissediyorum 37e giricez karnından geldiği için sanırım öyle hissediliyor bende ikidebir geri mi döndü deyip duruyorum ama haftalık muayene gittiğim için kafası aşağıda korkma yani 🙂
Aysegulunlu NNeslihaNN Bgmbgm PnarYldzTakran Thesra kafasi asagidaydi gecen haftaki muayenede Ters donmusmudur endişem 😁 hickirigi yukarida hissettim çünkü
Bgmbgm Aysegulunlu dönmez bence ya yeri dardir artık bana öle demişti taa 32 .haftada doğum pozisyonunda değişmez demişti gerçi belli olmaz tabii
NNeslihaNN Aysegulunlu benimkidw bu hafta sönmüş hep yukardaydı zor yürüyorum ondan heralde penguen gibi 😀😊
Gmst Aysegulunlu ben de yasadim ayni seyi. Tekrar kafasi yukari geldi sandim. Doktoruma sordum. O an cenin pozisyonunda degil de ayaklari uzatmissa eger hickirinca ayaklari yukari dogru vurur illaki. Onu hissetmissindir demisti.
Keriminmutluannesi Valla dönünce rahatlıyosun diyolarda vajinaya olan baskı bemce hiç rahatlık değil yani penguen gibi yürüyorum her an düşecekmiş gibi😂😂
matruskaa Seydaaa yaklasık 10 dakika kadar tekme yer gibi belli bölgede ritmik şekilde atıyo karnın canım bazen daha bile uzun sürüyo korkuyorum 🙂
Seydaaa matruskaa kalp atşı gibi dimi 1 kere denk geldi o şekilde bi zararı yoktur herkhlade neden korkuyorsun ki canım