Elifipek1 canım geçmiş olsun eğer hamilelikde çıktıysa doguma kadar süren sonra geçen bir hastalık ama hamilelik dışında çıktıysa ömür boyu ilaç kullanabilecegin , bir iki ay bile kullanmasan iki katına çıkacak kötü bir hastalık. 3 4 senedir çekiyorum ben ilk öğrendiğimde değerlerim 10 küsürdü. Bir ara 2.5 a kadar düşürmüştüm malesef geri arttı şu an 4 inşallah geri düşer. Hap kullanınca seninki de çabuk düşer. Unutma önemli olan düzenli ilaç tedavisi