Zemzemtuzla Kızlar hamilelikte belirli yerlerimde aşırı derecede kararma olurştu .Nasıl geçeceği konusunda bilgisi olan varsa yazabilir mi? Ayrıca çok sıkıntı yapıyorum.TÜM OLUMSUZ sorunların hepsini yaşadım ve yaşıyorum bu sadece banamı oldu diyorum …Çok üzgünüm 😣Psikolojik çöküşlerdeyim 😒😞😞😔
nagsal-48 Zemzemtuzla ay evt ya koltuk altimi tanıyamıyorum göğüs ucumun kenarları da keza aynı hatta benimkinin küçük bi bölgesi koyu ama şimdi bakıyorum da ne zamandr kalan üst kısımları da hafif hafif benek benek koyulasmis diyorum göğsümün hepsi kararacak çok ilginç şoklardayım hele genital bölgem nasıl tahmin edemiyorum 😂
Gizem9093 Zemzemtuzla merhaba, aynı durumdan bende çok rahatsızım koltuk altıma inanamıyorum hatta 😕 nasıl geçeceğiyle ilgili bilgisi olan var mı?
Zemzemtuzla nagsal-48 bilmiyorum gerçekten çok kötü hissediyorum ..Enkaz gibiyim heryerim çatladı ,benler çıktı ,çok kilo aldım,ağırlarım cok fazla, kararmalar cabası ve daha bir sürü şey
nagsal-48 Zemzemtuzla sıkıntıya strese sokma canım benim kendini hemen hemen hepsini bizler de yaşıyoruz benim de az da olsa lekelerim çıktı yüzümde dediğim gibi göğsümün hepsi kararacak gibi ama olsun bebislerimizi kucağımıza alınca emin ol hiç birini dert bile etmeyeceğiz sonuca bebislerimize odaklanmaliiyz diye düşünüyorum 🙏😊 bir de şükür etmek lazım her daim
Rabia26 Zemzemtuzla evt ayni durumu bende yasadim boynum koltuk altim goguslerim bikini bolgem hepsi inanilmaz derecede kapkara oldu 1 bucuk ay oldu dogurali hafifledi ama tam olarak gitmedi daha
Aysegulylmz Zemzemtuzla ya bu sorunları yasamadan dogum yapanda nebiliyim yani. :) bende kilo catlak cok olmasada var bide burnum büyüdü yüzüm sis ellerim uyusuyor hele sabhlari ellerim ayaklarm oyle şişiyor ki carsafı tutamyorum. Ayaklarm dev gbi oldu hic bir ayakkabm olmuyor sanki dogum sonrasida boyle devam edicek die cok korkuyorum. O alinan kilolar nasl gidecek hic bilmiyorum ama yinede canm biseyler cekiyor ahh ahh bizi ne hallere koydu bu minik mucizelr.
Zemzemtuzla Aysegulylmz su söylediklerin de ayrı var zaten bende …ben herşeyi yaşıyorum sanırım…😪 bir tane yaşamadığım bu bende yok dediğim bişey yok 😩
CansuAbinik Zemzemtuzla Bende de oldu o kararlamalardan 🥺 Koltuk altı ve paket bölgesinde. Ama doğumdan sonra geçer dediler bakalım göreceğiz 🥺
Aysegulylmz Zemzemtuzla valla bir hamileyi yine bir hamileden baskası destek olamıyor malesef. Su anda sorunlar acilar endiseler hep aynı. Insanin morali bozuluyor ama bir kucagmiza alsak bir koklasak dusunup insan hayal edince herseye katlanyor. :) :)