Merhabalar güzel anneler 🌸 şuan 18+6 gebeyim. Dün detaylı ultrasonum vardı ve rahim damarımdaki direncin yüksek olduğunu söyledi doktor. Zaten bununla ilgili ecoprin kullanıyorum fakat biraz endişeliyim 20. Haftadan sonra bunun normale dönmesi gerektiği aksi taktirde rahim içi gelişiminin gerektiği kadar olmaması ve annede yüksek tansiyon gibi sıkıntılara sebebiyet verdiği söylendi. Benim gibi böyle bir durumla karşılaşıp sonrasında normale dönen annelerimiz var mı acaba?