Sekerpare21 Nurr24 çok sağolun inşallah memnun kalırım sizin gibi yoksa en basından degisiklik yapmak zorunda kalıcam
Nurr24 Sekerpare21 olsun başta önemli değil içinize sinerse gidin istemezseniz başka doktora gidersiniz takma yani bu arada yaşın kaçtı kaç haftalıksın☺️
EdaM2358 Sekerpare21 Ben medicanada Nadir beye gitmiştim çok ilgili ve güler yüzlü birisi ben çok memnun kalmıştım.
Sekerpare21 EdaM2358 evet ben nadir beyle kerime hanım arasında kalmıştım hala kararsızım sadece erkek doktora herseyi sorabilir miyim cekinir miyim tereddütüm bu
EdaM2358 Sekerpare21 hiç çekinmene gerek yok canım bence gerçekten bana göre çok iyi bi doktor, mesela ben gebelik istiyordum klomen başlatmıştı takibini fln güzel yapmıştı ve gebe kaldım ilk tedavide 😊