Kantaron yağı kesinlikle cildi yeniliyor oluşmuş çatlağı bile yok ediyor yüzüme bile kullanıyorum lekelere falan iyi geliyor.birde teyzem ebe hemşire onun önerdiği de badem yağı bebeği uyarmadan kullanabilirsin dedi.çok şükür göbeğimde çatlağım oluşmadı ama bacaklarımda oluştu onlara kullanıyorum.ama bunların hiç biri yok dersen de lierac çatlak kremi tavsiyedir 👍🥰