Ebrarela_1963 evet bence de. Minicity de de fiyatlar çok uygun. 16 tl ya alt üst takım aldım %100 pamuk. Çok beğendim 5 parça aldım. Çok güzeller hepsi yeri de Harika. Bakmak isterseniz oraya da bakın. Ben değişik yerlerden hoşuma gidenleri alıyorum sadece o yüzden değişik ürünler görmek için değişik sitelere bakıyorum 🤗💖