Essyy Beyzaasiriinn degişenlerden olmak ümidiyle gerçi doktor bana ne erkek ne kız hazırlık yapma dedi ama ben o çıkıntıyı gordum ya dahada merak ettim 😊
Serrax Beyzaasiriinn yaa ne güzel sağlıkla gelsin 🧿 bana da 11 deyken çıkıntı var ama belli olmaz dedi bugün 13 olduk merak ediyorum. Aslında kızım var ama kız kardeşi olsun çok isterim sağlıklı hayırlı inşallah,sevindim sizin de örnek olmanıza🤗
Merve1656 Gulsen4224 kesinlikle hayır 😂🙄 20.hafta olmuştuk hâla göstermiyordu bacaklarıyla kapatıyordu sürekli ama hep içime doğmuştu kız olduğu birde rüyalarım da görüyordum kız bebeğim olduğunu işte en son 20. Hafta da gittim doktora ümidim yok ama Cinsiyetinii gösteriyor mu dedim evet kız dedi🙈 ya çok nazlı ya da çok inatçı bilmiyorum 😂😂😂
Gulsen4224 Merve1656 ay öyle mi 🙈kızceler hep böyle nazlı kendini göstermeye de utanıyor sanırsam 😂😂prenses geliyor desene darısı benim başıma inşallah bir tane oğlum var birde kızım olursa tamamdır bende rüyamda koz bebek görüyorum ama rabbimden hayırlısı ya herkesin gönlüne göre sağlıkla bebekler versin 🤲🏻😍
Merve1656 Mesrab kızdır kız 😂 benim kide göstermedi artık 20. Hafta da zar zor öğrendim kızlar biraz zor gösteriyor ya🙄😂
Mesrab Merve1656 Evet kızlar bayağı nazlı♥️eşim de her kontrolde tamam anladık kendini göstermiyorsun bari yüzünü dön diyor😂sağlıkla gelsinler de önemli olan o
Essyy Rüyalarıma kadar girdi nasıl işlediyse bilinç altıma 😊 ultrasona girmistim doktor hadi sen soyle cinsiyetini diyo boş diyorum sonra birden bişey beliriyor orda nasıl korktum bu kordondur böyle olmaz derken uyandım 😂😂
2cocuk1kediannesi Sevgili kız anneleri peki sizlerde bilinen hurafeler tuttu mu acaba? Sol da mı bebekleriniz mesela ya da ramzi teorisine vs. Bakmış mıydınız hiç
Essyy 2cocuk1kediannesi benim başindan beri sag tarafta canım ama tabi bilmiyorum cinsiyetini 😊 okuduguma gore degsiiyormus ama bazı anneler kizım da oglum da sagdaydi sada soldaydi diyo
Cerentali Essyy ben 12 hastalıkken gittiğimde yüzde 70 kız dedi 16. Haftada gittiğimde yüzde 100 kız dedi aslında pozisyonuna bağlı bebeğin biz erkenden öğrenmiştik şuan 7 aylık olduk bakalım heyecanla kızımızı bekliyoruz 🥰
Cerentali Nidaayildiztepeee benim kız da öyle cinsiyeti erkenden öğrendik ama bir türlü yüzünü göremedim her gidişte heyecanlanıyoruz ama sadece 1 kere gördük o zaman da çok küçüktü şuanki halini çok merak ediyorum minnoşumun büyümüştür şimdi 💜