Merhaba 35 haftalikhamileyim bikac gundur beyaz akintim var. Doktora 4gun once gittim o zaman yoktu diye soylemedim ama bu normal mi? Bebegimin kafasi hala yukarda muhtemelen 39.haftada sezeryan olman gerekecek cocuk donecek gibi degil,suyuda az diyemem ama sınırda dedi doktorum. Bende bu akinti olunca tedirgin oldum suyum mu azaliyor diye aklima geliyo 🤦🏻♀️