Homeless20 benim idrar kültürüydü her gittiğimde kültür veriyorum zaten 29. Haftadayım kültür sonucu çıkmasa bile hastaneye gittiğim e nabıza düşüyordu bu sefer ne hastaneye gittiğim görünüyor nede sonucum görünüyor doktor önemli dediği içinde mecburen gittim