elifkrc Cinsiyeti en erken kaçıncı haftada öğrendiniz ve hamileliğinizde 1 hafta önden giden oldu mu ?
Havva_karakayaa7 elifkrc 12 ci haftamda öğrendim erkek dedi doktor detaylida da erkek cıktı 27 haftalık olduk çok şükür hala erkek değişmesi 😊🙏
glsahbaydemir elifkrc 12 de öğrendim 🙂 net dememişti ama o gün ne söylediyse o değişmedi 🙂 cinsiyetimiz kız bu arada 🤗
elifkrc Biz de şuan 8+5 deyiz ama doktor bugün 9+5 şuanda şaşırdım 20 gün sonra gel dedi cinsiyeti sorunca o zamam görebiliriz büyük ihtimal dedi merak ettim 12. Hafta oluyo ortalama
aykhmedlee elifkrc 15+5te ogrendim cinsiyeti 15+5de 18gibi gorunuyodu bashindan beri 1-2hafta onde gidiyo
ballarinannesidirr benimde aon âdet tarihî uygulamaya göre 9+3 olmasi lazim ama ultrasonda geri duruyo 8+4 böyle olanlar var mi
Merveserens ballarinannesidirr benim 2 hafta geç döllenme var. Adet tarihim 11 şubat ama döllenme 28 şubat gibi bir tarih
Mutlumandalina ballarinannesidirr canım benimde öyleydi en son gittiğimde 13.haftada yani yakalamıştı haftasını
ballarinannesidirr Mutlumandalina teşekkür ederim canım sağlıklı olsunlar da 🐥 cinsiyeti öğrendiniz mi peki şuan
Mutlumandalina ballarinannesidirr yok canım göstermedi benimki ama doktor yüzde 51 kız gibi düz dedi bacak arası ama bence kendisi gördü ama bana emin olduktan sonra söylemek istedi diye düşünüyorum.😂
ballarinannesidirr Mutlumandalina göstermeyenler hep kız olur der büyükler sağlıkla gelsin inşallah minik🐥🌸 bende merakla bekliyorummm