Mommy093 Haftama geldim cok sukur ama vajinamda ara ara agri oluyor yürürken kalkarken cok zorluyor beni normal mi yaşayan var mi
Ozdmrkvser1 Mommy093 Evet canım bende 38 haftaliğim bu baskiyi hissetmen normal bende de aynisi oluyor Mommy093
ecembugra53 Mommy093 bende de olıyor cok normal yani vajina ağrımadık pelvik kemikleri kaynaklı olıyor
Htcmhmt12 Mommy093 bende 35. Haftadan beri var cnm ya baya ağrılı ama bnm hareketsız kaldığımda agrıyor mesela yatıyorum kalkarken falan bacak arama hemde vajınanın üst tarafı kemikler sanırım Çatı ağrısıymıs
Mommy093 ecembugra53 sureklo hissediyorum son zamanlarda yürüyüşten sonra özellikle en çok yada biraz hareketsiz kalsam hemen başlıyor
ecembugra53 Mommy093 Evt canım aynen ben de de aynı cok normalmiş doktorun dedi bebek kendini oturmaya çalışıyormuş