[bilinmeyen] benımde hiç tansıyonum yükselmezdi hep 9/6ydi bebeğe giden damarda direnç varmış burdaki arkadaşlar devamlı ölc alakalı oluyor direnç tansıyonla dediler şmdi bakıyrm 12/7 11/8 10/7 falan çıkıyor ara Arada düşüyor eski halıne nabzimda 120 100 falan korkuyrm limonda çok tuketıyrm ama noldu böyle anlamadım