Herkese merhaba…Bugun ekim ayina girdik ve benimde stresim her gun biraz daha artiyor zaman daraldikca🙄Doktoruma ilk randevu gununden bu yana sezeryan olmak istedigimi soylemistim zaten ona gore 39 haftaya not almisdi 25 kasima yani ve zaman yaklastikca inanilmaz geriliyorum diger yandan ya daha erken bisey olursa streside var ama herkes ilk bebegin gec dogdugunu soyluyor o yuzden 39 haftaya anca+ hareketlerinde bazen canimi acitiyor sancimi die korkuyorum🤣31+1 haftamdayim…Dogum yapanlardab sormak istiyorum kasilmalar nasil oluyor, yalanci sancilar fln cunki bazen tekmeledikden sonra ufak sanci aci hissediyorum yada bazen hafif agri oluyor karnimin asagisinda ilk oldugu icin hic bilmiuorum ayirt edemiyorum kasilma hissini bile