Betulnht snm_ evet canım ölçüldü 9 gün önce 19.8mm çıktı yani riskin yüksek dedi progestan ve haftada bir iğne verdi yarın tekrar kontrole gidicem inşallah 😩
snm_ Nimesay1 siz bayağıdır kullanıyorsunuz o zaman. Sağlıkla ve zamanında gelsin bebeklerimiz inşallah🙏🙏
snm_ Astadavistabeybi bende dün lekelendim doktoruma söyleyince hastaneye geçmemi söyledi sonrada öğrendikki erken doğum riski oluşmuş. Sağlıkla ve zamanında kavuşalım
Nimesay1 snm_ Son 3 tane kaldı.10.haftadan beri kullanıyorum 🙈 Amij insallah hepimize saglıkla kucağimiza almayi nasip etsin rabbim.