Defnederen tabiki anlatırım ☺️ Şöyle 5 gün kullandım sadece ilacı günde 1 adet benim hem adet düzensizliğim vardı hemde yumurtlamamda sıkıntı vardı ovülasyon testlerinde göremiyodum doktor bi kaç test yaptı progesteron hormonum 0.46 çıktı yumurtlama olayını bu yüzden göremediğimi anlattı ilacı bitirdikten bi kaç gün sonra muayene olmaya gittim beni sürekli takipe etti 2 günde bir gittim sürekli büyyüordu yumurtalarım en aon gittiğimde sol yumurtam 13 mm de kalmıştı sağ 19 mm olmuştu doktor bu arada ilişkiyi kesmeyin diyor işte son gittiğimde hergün düZenli ilişki önerdi Rabbime çok şükür şuan 10 haftalık hamileyim önce ilaçla deneyelim olmazsa başka çareler ararız dedi ama Allahıma şükür hemen oldu ☺️ Stres kesinlikle yapmayın akışına bırakın vardır Allahın bir bildiği ve bebişinizin gelcek zamanıda vardır ☺️