Aysun1983 benim su 8 9 ayda yaşadıklarımı bende açıklayamıyorum zaten kendime, öncelikle polikistik over var dediler bi kaç ay yumurta takibi yaptık sonra polip görüldü bekle bakalım adetle atılıyomu dedi doktor bekledik temizlenmişti sonraki ay polip görmedi, tekrar denedim sonra klomen kullandım hangi ay klomen kullansam polip görüldü, ben poliple alakalı 4 5 doktora gittim. Gittiğim doktorlardan üçü polip 1 cm gebeliğinede engel olmaz bebeğede zararı olmaz dedi. İki doktor ise bebek tutunamaz vs alalım dedi. Şimdi son gittiğim doçent doktorda kücük bu polipten bişey olmaz deyince kafam iyice karıştı. Aylarca pko sanıyordum değilmişim o ilaçları boşuna kullanmışım. Şimdi biri diyor sırf para için ameliyat edecekler rahmine dokundurma, diğeri diyor polipi alalım kafamız rahat olsun. O yüzden iki arada bir derede bıraktılar beni. Bu ay gebelik oluşmazsa ilk işim gidip histereskopi olmak. Ücret bize cok asırı geldi bu yüzden de kararımı etkilemiyor değil. Sen nerede ne kadara oldun acaba?