Merhaba kızlar, ben klomen kullandığım ay gittiğimde yumurtam 26 mm olmus ve kiste dönmüş dedi doktor ama rahimde de 1 cmlik bir polip gördü ve bana adetin bitiminde gel bakalım dedi, kontrole gittiğimde kistte polipte gitmişti yani temizlenmişti rahim, sonraki ay klomen kullanmadım yumurta takibi yaptık ve hiçbir sorun görmedi, polip vs oluşmamıstı. Bu ay tekrar klomen kullandım hergün 1 adet 4 gün şeklinde ve 13. gün kontrole gittiğimde yumurtam 20 mm olmuş ama tekrar 1 cmlik bir polip gördü doktor. Çatlatma iğnemi yaptım fakat kafama takıldı bu polip, doktordan herhangi bir cevap alamadım. Klomen polip oluşumuna sebep olur mu? Yaşayan oldu mu daha önce yada doktordan bu yönde bilgi alan oldu mu? Eğer cevaplarsanız sevinirim.****