Emire-09 Merhaba arkadaşlar folik asit olarak folic iod kullanıyorum. Doktorum 8. haftada başlattı. Şu an 18 haftalık hamileyim. Tetanoz aşısı olmaya gittiğimde ebe neden hala folik asit kullanıyorsun ki gerek yok dedi. Sizler ne zamana kadar kullandınız?
imren91 Emire-09 Bir arkadaşıma doktoru 20. haftaya kadar kullan demiş, ben 12 ye kadar kullanmıştım. Sonra vitaminlere geçtim. Doktora göre değişiyor demek ki
Merveerhannn Emire-09 ilk 3 ay diye biliyorum.2 aylığım 1 ay sonra randevum var bıraktırır büyük ihtimal. Çevremdeki herkes 3 ay kullandı braktı çünkü
aykhmedlee Emire-09 ben 12.haftada biraktim vitaminlere gechtim 12de birakiliyo ama belki senin doktorun oyle yapmiyodur
Meriwa Emire-09 doktorunuz değerinize göre karar vermiştir yada gec başladığınız içindir doktorunuza güvenin siz
ikizminikler Emire-09 doktorum bana doğum olana kadar kullanacaksın dedi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ İlk üç ay olduğunu şuan burda duydum
haziranin25i ikizminikler folik asit ilk 3 ay kullanılır yeşillik çok fazla yemiyorsan folik asit icmeni doğum sonuna kadar tavsiye etmiş olabilir 💕
haziranin25i Emire-09 ben hamile kalmayı düşündüğüm andan beri kullandım hamile kalmadan 6 ay hamile kaldıktan sonra 12.haftaya kadar devam ettim 🤭 12.haftadan sonra vitaminlere başlandı 🌼
ikizminikler haziranin25i öyle bi sorgu içine girmediki ilk verdiğinde doğuma kadar kullanıcaksın dedi ama benim kullandığım markada folşk asitten ayrı bütün vitaminler var tek tablette bide kan ilacı kullanıyorum başka bişey kullanmıyorum ondan mı acaba
MehtapErol Emire-09 Ben 7. Haftada başladım, 14. Haftada buraktırdı doktor. 12 haftan dolmuş sonuçta 12 ye kadar kullanman da yeterli olur dedi.