Elifahin ben uni baby kullandım canım ama parfümlüsünden almışım çok hafif bir kokusu var,şimdi olsa unibaby parfümsüzünü alırdım.☺çamaşır makinemin azizliğine uğradım ama ben. bebek programında yıkıyım dedim 2,5 saat 60 derece gösteriyordu ben 40 dereceye almama rağmen bebişin kıyafetleri küçüldü ve bazıları yırtıldı😬en iyisi 40 derecede 1 saat yıkamak sanırım.Çünkü 30 derecede mikropları kırılır mı emin değilim😕