melekmustafa Kullanan var mı? 2. ye hamileyim ve emziriyorum. Küçük bir kanama alanı vardı, bu yüzden doktor kullan bişey olmaz dedi ama içinde emziriyorsanız kullanmayınız yazıyor 🤦♀️
endobeybi Progesteron güvenlidir canınızı sıkmayın. Prospektüslerde prosedür gereği öyle yazabiliyor.