-seda Bugün 35haftalik hamileyim benden biraz kırmızı birazda açık pembemsi bı kan geldi naapicagimi bilemedim
Meriwa -seda nişan olabilir sümüksü kıvamı varsa doktora muayneye gidince söylersin acele etme hemen doğum olmaz normal bi süreç ama kendini dinlemeye başla canm
Mihre -seda Evet yüksek ihtimalle nişan ama haftanız biraz erken.Doktorunuzu bilgilendirin ona göre tedbirler alınsın.
ecembugra53 -seda canım aynı haftadayız geceleri sancı aşırı oluyor büyük ihtimal nişan o ama hemen Doğum başlamaz korkma doktora söyle agrı sancın olursa ama git ama
-seda Meriwa şu an oynuyo bebek zaten ama assagida oynuyo bide sertleşip top gibi oluyo yarın sabah kontrolüm var beklesem bişey olmaz dimi
-seda Mihre yarın kontrolüm var kendimi ve bebeğin hareketlerini kontrol edicem sabaha kadar İnşallah bişey olmaz
Mihre -seda Bir şey olmaz korkmayın nişanı gelip 10 gün sonra doğum yapanda var.Benim ertesi günü sancılarım başlamıştı,herkeste farklılık gösterebiliyor.Sağlıkla kavuşun inşallah.