Ayse_cicek Kızlar 9.haftadayım 2 tabak makarna yiyorum asla doyduğumu hissetmiyorum, kahvaltı yapıyorum onda da doymuyorum. Bunun için erken değil mi, yoksa normal mi? Sizin nasıl şuan veya nasıldı? 🤷🏻♀️
ecembugra53 Ayse_cicek canım cok erkem şimdi böyle yaparsan son ayda hızlı kilo alırsın aman dikkat et sebze kuru yemiş meyve tüket cnm hamur ili tatlı şekerden ekmekten uzak dur
Aydeniz09 Ayse_cicek Tamamen psikolojik ☺️ Bende hamile olduğumu ilk öğrendiğim de daha 4 haftalık anca var. Yok onu aşeriyorum yok bunu aşeriyorum😂 Sonra dedim kendine gel daha hamile olduğun belli değil 😂 Şuan hamile olduğunuzu bilmeseniz mesela bence doyacaktınız😂
Nlgn16 Ayse_cicek canım ben de senin gibiydim aynı hiç de bir şey olmuyor 2 ayda 3 kilo aldım sadece ama benden sana tavsiye 3 ana öğün ye düzenli olarak ara öğünlerde de kuruyemiş ve taze meyve ye 😇
Ayse_cicek Aydeniz09 yaa ama hiç aşermem yok hiç bişey aşermiyorum sadece ne yersem yiyim doymuyorum o da bu hafta başladı
Merve10090 bende doymuyorum.. benim doymama hissi 6ncı hafta gibi başladı.. şu an 9+4 oldum. Hep aç hissediyorum kendimi. çalıştığım için her canım istediğinde bir şey yiyemiyorum.. bebeğim yeterli besleniyor mu acaba diyorum.. kafam’da deli sorular 😞 ama şunu okumuştum.. ilk 3 ay bebek yedek depo’dan beslenirmiş.. anne’de yedek depo mevcutmuş.. 3 aydan sonra yediklerine daha özen göstermen gerekiyormuş. O zaman bebek kilo almaya başlıyormuş.
Ayse_cicek Merve10090 evet ben de öyle okumuştum. Ben de daha bu hafta başladı bu durum 🤷🏻♀️ Doymadım diyip yemeğe abanmıyorum hiç ama açlık hissiyle duruyorum hep
Merve10090 Ayse_cicek az az yiyin sık yiyin.. mesela ben günde 2 parça meyve yiyorum.. muz - elma - kivi - armut- avokado. Avokado çok faydalı bu arada. Üzerine limon sıkıp yiyorum.. balık yiyin.. ekmek kepekli olarak tüketiyorum. Günde 2-3 dilim.. sebze yemekleri yiyorum.. ekmeksiz doymuyorum. Bunu keşfettim. 😅
Ayse_cicek Dilanilngi hiç baktırmadım ve aslında benim de aklıma şeker ile alakalı olabilir mi diye geldi, doktor şeker ile alakalı bir test istememişti ama zaten doktorumu değşştiriyorum, normalde ne zmann bakılır şekere?
Dilanilngi Dilanilngi ben ikinci ay da kan testi verdim,acıkıyorum şekerim düşüyor diye diyetisyene yönlendirdi
Ayse_cicek Nlgn16 öyle yapmaya çalışıyorum ama bazen atlamıyor da değilim, geçen haftaya kadar kilo almamıştım bu hafta bakalım artık 🤷🏻♀️😬
Nlgn16 Ayse_cicek bir şey olmaz ben 52 kilo başladım hamileliğe 56′yım şu an 4 ayda 4 kilo ve şimdi eskisi kadar canım yemek istemiyor ilk zamanlarda bende de çok oldu 😇