Arkadaşlar merhaba herkese gebelik testi yaptım çok slik çıktı yani görülmesi çok çok zor fotoda da görülmüyor adet günüm bir gün geçti başka testte yaptım yine aynı daha sonra bazı yorumlarda su damlatın kurumaysa gider falan diye yorumlar okudum su damlatıp bekletincede o tam gözle rahat görünecek kıvama geldi pembe soluk çizgi haline geldi yine kuruyunca o şeklde pembe kıvamda çizgi gördüm kan testi yapırmam şu an mümkün değil pzt randevu aldım siz ne dyorsunuz böyle yaşayan oldu mu ya da neidr ve adet gününden iki gün önce bolca beyaz akıntılı hafif pembelik geld