blueberyy00 valla canım benim adetim cok düzensiz oldu artık sayamıyorum bile olduğum günü tarih atıyorum 1 ay kanamam oldu hiç kesilmedi dr gittim rahim kalınlaşman var neden gelmedin dedi abartılacak bir boyutta değilmiş olsaymış ameliyatla kürtaj olurdun dedi ilac verdi bunu kullan iki hafta ilacı bıraktıktan iki gün sonra adet olacaksın dedi adetin 3. Günü gel yumurtalarına bakıcam ilac yazıcam dedi gittim baktı cok güzel bir sürü yumurta adayın var dedi rahmimde normal boyuta ulaşmış kist miyom yok yine dedi klomen verdi günde sadece 1 defa al ister sabah ister akşam dedi 8 ekimde gel yumurtalarını ölcücem büyümüş mü nasılar eğer catlama olmazsa iğne yapıcam dedi benim adetim 28 günde bir olurdu bu kalınlaşma biraz değiitirdi