Samiraa benim gibi yasamissin sende başın sağolsun kuzum. İki bebeğimi bir saat arayla kaybettim bende çok kaybetmişim. Ertesi gün degerlerime baktığında bı Dr iyi ayakta durabilir bu kız kan takın acil dediler. 3 torba kan takıldı biri yanlış takılmış alerjik reaksiyon gösterince vücudum acil söktüler. Ordan ciktigima hep şükür ettiler benden korkmuslar hep. Bunu her türlü yaşaması çok kotu. Şimdi ne durumdasin peki sen kuzum