Kızlar merhaba 5 haftalık hamileyim bugün rutin kan tahlilleri yaptırdım ve fsh değerim normal sınırın baya altında çıktı baya düşük. Değerim 0.374. Neden böyle ya da zarar varmı acaba bilen varmı doktoruma öğleden sonra göstericem de endişelendim sorayım dedim