Havva_karakayaa7 Kızlar 1.100 gram Dedi normal dedi ama az gibi geldi bana sizin Bebislerin kiloları nasıl 😊
Havva_karakayaa7 Mihre Doktora inanmamakla Alakası yok Canim burası Hamileler Platformu sonuçta Benim bana göre az gibi Geldi . Benimle Aynı durumu yaşayanlar Var mi diye paylaşmak istedim 😊
Mihre Havva_karakayaa7 Az olsa,haftası ile uyumlu olmasa muhakkak söylerdi içiniz rahat olsun.Sağlıkla kucaklayın inşallah🌸
9ay10gun Benim 990 27. Haftada:( neler yiyip içiyorsunuz özellikle yediğiniz bisey var mi çok üzülüyorum hergun süt yoğurt muz peynir meyve sebze mutlaka yiyorum balık yiyemiyordum bu hafta sırf kilo aldım haftasını yakalasın diye iki kere yedim
Havva_karakayaa7 9ay10gun bence seninkide normal kuzum baksana yazar arkadaslarimiza fazlada bi fark yok 😊
Tgb48 27+3 teyim. 1200 gram dedi doktor normal olduğunu söyledi. Safra kesesinde çamurlaşma var dedi. Hep sağ kaburga altında ve sağ sırtımda bir ağrı yaşıyorum diye gittim. Böyle bir durum yaşayan oldu mu teşekkür ediyorum şimdiden 🙏