Zng 35.Haftamda çalışamaz raporu aldım iş yerime verdim fakat 15 gün geçmesine rağmen hala e devlette görünmüyo 170 i aradım hastane raporunuzu onaylamamış dha diyo böyle bişey yaşayan var mı