17+1 haftalık hamileyim. Serklaj 13. De yapıldı. Ğç gündür sulu akıntım vardı iç çamaşırım ıslanıyordu. Bugün doktora geldim ultrasınla suyu iyi dedi ama bazen belli olmaz dedi. Spekulumla alttan muayene etti enfeksiyon var dedi. Sorum kızlar enfeksiyon sulu akıntı yaparmı. Birde enfeksiyon keseyi flan deler mi🥺