Nezrinnn Selam kizlar isim konusunda cok kararsizim 32+2 haftalik hamileyim cok kararsizim Melisa Aylin Ayla ???
Deletedmom355 Nezrinnn ismimi koyabilirsiniz izin verdim 😂😂😂😂 şaka bi yana harf karakterine bakıp koymanızı öneririm gerçekten insanın karakterini belirliyor
Didi6 Nezrinnn Kesinlikle Aylin veya Ayla. Çok güzel isimler 🥰 Melisa ismini sevmem. Iyi araştır canım bu ismi https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/melisa-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1
Nezrinnn Didi6 melisada cok kararliydim aslinda sonra ogrendim ismin manasini ve gayrimusluman bi ad oldugunu vazgectim . Simdilik Ayla ve ya Aylin var aklimda cok tesekkurler