asli57771 14 haftalık hamileyim ilk bebegim ve cinsiyetini çok merak ediyorum hala doktorum söylemedi yarın randevum var sizce yarın öğrenebilir miyimm?
Ozdmrkbraa asli57771 benim doktorum tahmini söylemek istemediği için 16.haftayı bekledi kesin görünce söyledi ihtimal verip sizi de yanıltmak istemem dedi en iyisini de yaptı bence 😍
Meryemgundogdu2_ Benim kızım çok nazlıydı 22. Haftamda detaylı ultrasonda net öğrendim. Bebeğinizin pozisyonu önemli ama şu an görse de net bir şey demiyor doktorlar canım inşallah sağlıklı sıhhatli bebeğin olur cinsiyet hiç önemli olmuyor🙏🏻
asli57771 Meryemgundogdu2_ amin inşallah çok teşekkür ederim kız yada erkek önemli değil evet ama insan Gerçek ten merak etmiyor degill😊
Baykan Beyzabyk mrhbalar hayırlı olsun bana da 17. Haftada dedı ama hala kararsız kaldım yanılma olmaz dimi