Geçen ay korunmayı bırakmıştık takvime göre yumurtlamayı takip etmiştim malesef olmadı. Bu ay geçen aya göre daha stressiz geçti fazla düşünmedim ovulasyon testi yerine takvimi kullanıyorum . Şimdi adet günüme 11 gün var . Yumurtlama günümü değerlendirdik fakat dogurganlıgın yüksek olduğu 2 günü değerlendiremedim.. siz bu süreçte naptnız