Emineravza123 Arkadaslar bana yardımcı olun 4 gündür lekelenmem var ama 1 gun haricinde agrım olmadı doktor kandegerlerimin normal olduğunu iki gün sonra tekrar yapılması gerektiğini soledi bebeğine bişey olmuşumdur çok korkuyorum
Kekmez Emineravza123 bebeğe birşey olup olmadığını buradaki hiç kimse bilemez malesef ki kimsenin gözünde ultrason cihazı yok bir şey olmuşsa da Allah'ın takdiri sana bebeği veren Allah bu dünyada yiyecek rızkı varsa ki inşallah vardır Rabbim sağlık sıhhat nasip etsin ama bu kadar korku ve stres yapma herhangi birşey olsa bile anne karnındaki bebeğe senin de benim de yapabileceğim birşey yok umarım sağlıklı ve sıhhatlidir bebeğin Rabbim şafi adıyla şifa versin
Aysun2834 Cnm iğne veya ilaç vermesi gerekiyor bildiğim kadarıyla sana vermedimi her ihtimale karşı içini rahat tut daha küçükse eğer belki yerleşme kanamasıdır
Emineravza123 Kekmez yaşayan varmı anlamında sormak istemiştim kimsenin gözünde ultrason var demedim tsk