Ben doğum yaptım 33+0 da 1905 kilo doğdu suyum geldiği için sezeryan ile aldılar. 1 ay küvezde kalabilir dendi birkaç saat içinde yanıma getirdiler içinizi ferah tutun. Ben ilk hafta cok korktum 1850 ye düştü kilosu neden verdiler keske küveze alsalardı ben bakamadım yapamadım kafasına girdim öyle bir sey yok nasipte neyse o kalsaydı da küvezde sağlığı içindi. Allahım size zamanında sağlıkla doğum yapmayı nasip etsin niz 14 günlük olduk 2400 kilosu 🙏🏻