zhr38brhn SimOn lütfen yorum yaparken düşünerek yapın biliyorsunuz ki kız çocuğu isteyenler murad edenler kız sanacaklar ve belki oğulları olacak üzülecekler keşke kız olsaydı diye cinsiyet belirttiğiniz için öyle bir yorum yaptım 😉
SimOn zhr38brhn iyi okusaydınız bende cinsiyetine bağladılar yazdım ..bağlı demedim. hormonların etkisi demekte ayrı bir açıklama kişiye göre hormonlar değişiklik gösterir ya, tıbbi bir açıklama yaptığımı sanmıyorum . 🙂
Fatma2277 Zalina bana da erkek bebekte yüzün güzelleşir dediler. Doktor erkek dedi ama yüzümde bir sürü şey var.
DaisyMom Glsm98 ilk 3 ve 4 ay ay cok yasadim ve gecmek bilmiyordu.Cenem ve yanagimda cikiyordu.Ve sirtimda da var omzumda 😬 ama sirtimdakiler sivilce gibi de degil sivilce patlamista yara izi gibi duruyor.19+4 gunluk olduk yuzumdekiler baya baya azaldi tek tuk cikiyor.Hic birsey yapmadim.😬
Melike2 Ayy beennnn.. Sırtımda omuzlarımda bir sürü sivilce çıktı,alnım ve burun çevremde isilik gibi minik minik şeyler var baktıkça moralim bozuluyo nasış geçer hiç bilmiyorum inşallah iz kalmaz