Nisa_nurr Canım üzülme biliyorum hiç hoş bir durum değil ama inan daha kötüleri var. Bak benim kız kardeşime de babannemin ismini koydular hikmet oldu kızın ismi düşün. Okulda mı sorun yaşamadı, dalga mı geçilmedi görsen neler neler. Hep ağlardı. Babannemi çok seviyoruz fakat hikmet ismi de bir kız çocuğuna fazla yani. Şimdi kardeşim mahkemeye verip değiştircek beyza yapcak inşallah. Zaten bir kaç senedir çevresinde stajlarda kurslarda hep Beyza ismini kullanıyor. Sizinde hala elinizde geçiçi kimlik kağıdı varsa işiniz daha kolay olabilir. Vakit kaybetmeden ilgili yerlere başvurun derim inşallah halledebilirsiniz🙏💕